A támogatás mértéke: 100%
A projekt tartalma: A projekt megvalósítása által célunk, hogy 2 fő számára gyakornoki helyet biztosítsunk, a megnövekedett adminisztratív jellegű irodai feladatok mennyisége és a szolgáltatásaink bővítése érdekében. A felvenni tervezett gyakornokok a cégünknél eltöltött idő alatt valódi tapasztalatra tehetnek szert, amely a munkaerő-piaci esélyeik javítását eredményezi. A foglalkoztatás során fő tevékenységeik közé tartoznak a társasházkezeléssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése, számlázások, ügyfélkezelés és tájékoztatás. A projektben betöltött feladatok elvégzéséhez megfelelő középfokú végzettséggel rendelkező személyek kerülnek kiválasztásra. A projekt keretén belül a munkavégzéshez szükséges eszközök is beszerzésre kerülnek.
A projekt befejezési dátuma: 2018.12.04.
Hibabejelentés
Sürgős hiba esetén, tárcsázza az alábbi telefonszámot!
+36 37 314 018
Egyéb kéréseivel, észrevételivel kapcsolatosan, kérjük küldjön üzenetet!
Bemutatkozás
A mérnökökből és gazdasági szakemberekből álló vezetés folyamatosan nagy hangsúlyt fektet az innovációra és a gazdaságos működtetésre. Az ÉMSZI Kft. a tulajdonosokkal jó kapcsolatot ápol, melynek köszönhetően az általa kezelt épületek folyamatosan szépülnek és gazdagodnak.
A napi feladatok ellátása mellett az épületeket jó gazda módjára képviseli, az észlelt problémákról a tulajdonosok tájékoztatást kapnak és a meghatalmazás erejéig azonnal intézkedik.
Napjainkban meghatározó feladata a kintlévőség kezelés, amelynek megoldására az ÉMSZI Kft. kidolgozott rendszerrel és magas szintű jogi háttérrel rendelkezik.
Az ÉMSZI Kft. az Országos Társasházi Innovációs Management tagjaként a legfrissebb pályázati információkkal, a szakmán belüli kapcsolattartással, továbbképzésekkel, eszmecserékkel is törekszik a minél magasabb színvonalú teljesítményre.
A közös képviselet ellátása az alábbi feladatokat foglalja magában:
A tulajdonosok befizetéseinek és a társasház kiadásainak naprakész könyvelése számítógépes hálózaton, melyhez speciális társasházi nyilvántartó és könyvelő program áll rendelkezésünkre. A program frissítéséről és karbantartásáról a Társasházi és Számviteli Törvénynek megfelelően, szakemberek gondoskodnak.
Az épületeken végzendő szükséges felújítási és karbantartási munkálatok ügyintézése, műszaki ellenőrzése, melyhez megfelelő kivitelezői háttérrel rendelkezünk. Szakmánként több vállalkozóval állunk napi kapcsolatban, hogy a Társasházaknak a feladatok elvégzéséhez legkedvezőbbet tudjuk ajánlani.
Képviseljük a lakóközösség érdekeit hatóságok előtt, bíróságon, szükség esetén jogi képviseletről gondoskodunk.
A közös képviseleti iroda Gyöngyös, Alkotmány út 5. sz. alatt található, ahol az ügyfelek fogadása hétfő-csütörtök 8-16 óra ill. pénteken 8-14 óra között történik.
Ezen felül 24 órás telefonos ügyeletet tartunk fenn a sürgős hibaelhárítás érdekében.
Mit fontos tudni az árainkról?
Az ÉMSZI Kft., olyan árat szeretne biztosítani, hogy az mindenkor megfeleljen a ház tulajdonosainak, versenyképes legyen, de soha ne menjen a minőség rovására.
Amennyiben cégünk felkeltette érdeklődését, bővebb információért forduljon hozzánk bizalommal!
Tradíció
“ | Ha… többek életét és munkáját összekapcsoljuk, együttesen mindnyájan sokkal messzebbre jutunk, mint külön haladva bárki is eljuthatna.” |
René Descartes |
Kapcsolat
ÉMSZI Társasházkezelő Iroda
3200. Gyöngyös, Alkotmány u. 5. Email: tarsashaz@emszi.com Nyitva tartás
Telefon: 37/314-018
Hétfő
8:00 – 16:00
Kedd
8:00 – 16:00
Szerda
8:00 – 16:00
Csütörtök
8:00 – 16:00
Péntek
8:00 – 14:00